Ons huis

Ons huis biedt woonruimte aan 6 bewoners met een indicatie ZZP4, ZZP5 of ZZP6. Er is een eventuele mogelijkheid voor een vaste logeé

Ons uitgangspunt van de samenstelling van de bewoners is dat iedereen zijn eigen capaciteiten zo goed mogelijk moet kunnen benutten en zich veilig en goed voelt met de mensen om zich heen. De zorgvraag en zienswijze op het leven en welzijn moeten elkaar raken. Ouders en/of verwanten spelen hierin ook een grote rol.

Het pand

Stichting "De Ladder Mill" verwijst ook naar de historie van het pand. De oude brandweerkazerne heeft immers veel gebruik gemaakt van de ladder om menigeen hulp te verlenen.

Het half vrijstaande pand ligt aan de rand van het centrum van Mill, Stationsstraat 23.
Op loopafstand van de winkels en van een mooi aangelegde wandelroute en natuurgebied.

Het pand is in 2013 geheel verbouwd waarbij de buitenzijde is hersteld in de sfeer van de oude brandweerkazerne. Aan de achterzijde van het perceel is een bijgebouw  geplaatst voor o.a. dagbesteding en participatie met omgeving.
Per 1 maart 2014 is de verbouwing afgerond en is er gestart met wonen (6 bewoners) en dagbesteding!

Indeling woonhuis;

Begane grond:

• eigen entree
  • ruime hal
  • bijkeuken
  • afgesloten keuken met open zicht (er wordt gekookt)
  • ruime zit- eetkamer
  • extra woonkamer
  • rustkamer
  • toilet
  • hal voorzijde met provisiekamer
  • 2 ruime slaapkamers (met douche- wastafel, toilet - afsluitbaar) (MCG mogelijk)