Zorgaanbod

Wij willen onze bewoners dat bieden wat wij hen ook thuis willen bieden: een Thuis!
Dat houdt in dat warmte, gezelligheid, maar ook een duidelijk dagritme en een echt samenleven met normale verzorgingspatronen zoals o.a. wassen, koken, dagbesteding en individuele wensen van belang zijn. Een woonomgeving met vele attractieve mogelijkheden en een betrokken band met ouders en verwanten.
De individuele zorgvraag staat voorop, maar mag niet ten koste gaan van het welbevinden van medebewoners.
Potentiële bewoners met een agressie- of sexualiteitsprobleem kunnen wij niet aannemen in ons huis om de veiligheid van onze bewoners te waarborgen.
op dit moment hebben wij nog een slaapkamer vrij voor een vaste logee die aansluit in ons thuis.

Door te werken met een klein, betrokken en hecht team creëren we duidelijkheid en dus ook veiligheid, waardoor groei mogelijk is en een optimaal welbevinden.

Dagbesteding

Dagbesteding kan zowel geboden worden vanuit de stichting als wel extern. Wij bieden creatieve activiteiten en muziek vanuit het bijgebouw Florian, sport en beweging in de omgeving, maar zullen ook in samenspraak met andere woonvormen dagbesteding bieden. Ook evt. gezamenlijke huishoudelijke werkzaamheden zullen plaatsvinden als dagbesteding. In gezamenlijk overleg zal worden gekeken wat wenselijk is voor de bewoner. Voorop staat het welbevinden van de bewoners en bij alle activiteiten staan het meebeleven en de groei van eigenwaarde centraal.
Wil je bij ons aansluiten bij werken/ dagbesteding, terwijl je niet bij ons woont? Informeer vrijblijvend bij ons naar de mogelijkheden of wij een passende plek kunnen bieden voor jou.

WIJ ZOEKEN VRIJWILLIGERS!

HALLO (VASTE LOGEE)!