Onze visie

"de Ladder" staat voor onze visie.

Met de juiste hulp en door samenwerking kunnen we stabiel en evenwichtig stijgen tot de juiste hoogte. We kunnen tezamen zorgen voor een goede balans, stabiliteit en een transparante leefomgeving. De hoogte van klimmen is niet van belang, als wel het zorgen voor een goede balans op de juiste trede door het steeds weer participeren op de mogelijkheden van het moment.
Samen met een vast team van medewerkers (beroepskrachten, stagiaires en vrijwilligers) zullen wij onze visie ten uitvoer brengen en bewaken.

Wij gaan uit van de gezamenlijke en individuele behoeften van de bewoners en zorgen zo dat ieder zijn eigen trede kan bestijgen en zich kan verplaatsen, wanneer nodig of gewenst is, door steeds hierop in te spelen met de juiste zorg en aandacht.