2013   2014   2015   2016  2017  2018  2019  2020

Wat zijn we het jaar goed gestart. Vol vertrouwen, met liefde voor elkaar en onze omgeving. Allemaal goed in ons vel en allemaal druk met allerlei activiteiten. Het belooft een jaar te worden vol verrassingen, want 2019 staat in het teken van ons 1e lustrum. Stichting de Ladder Mill, ons woonhuis, is op 1 maart alweer 5 jaar open. Al 5 jaar wonen wij samen en zorgt ons geweldige team, samen met ouders en betrokkenen, ervoor dat wij optimaal kunnen genieten.

16 Februari hebben we de aftrap bij Jan Linders voor een jaar vol activiteiten samen met hen. Dit jaar zijn wij gekozen tot goed doel van het Jan Linders Fonds afdeling Mill, wat inhoudt dat wij ons verschillende keren zullen laten zien en proberen geld op te halen voor de Ladder. Het doel is uiteindelijk een mooi waterspel in onze tuin te realiseren op termijn en doordat Jan Linders enkele malen de opbrengst verdubbelt, zullen we hiermee een mooie start kunnen maken. Deze eerste dag was gezellig met leuke reacties. De bewoners en het team hebben hun best gedaan om mooie creaties te maken en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Aan het einde van de dag kijken we moe maar voldaan terug op een vruchtbaar dagje. De trend is gezet!

1 maart 2019. Wij bestaan 5 jaar en dat moet gevierd worden! 2 Maart nemen we er met z'n allen een kop koffie op en een lekker stuk gebak. Door liefdevolle gift kunnen we onze kanjers een geweldig cadeau geven en onder toeziend oog van familie worden onze bewoners en het superteam verrast met een midweek gezamenlijk op vakantie. Wat een mooie verrassing en wat een heerlijke spanning. De voorpret kan beginnen, want we moeten nog een maandje wachten tot de dag van vertrek aanbreekt. Eerst gaan we maar het carnavalsgedruis in dit weekend en dat bevalt ons prima. Met z'n allen eerst naar de optocht en daarna naar de tent waar we even flink los kunnen gaan. En met een frietje achter de kiezen, wordt het tijd om op huis aan te gaan deze zondag. Met rode koontjes genieten we in de avond na van al deze gezelligheid om ons heen.

1 maart 2019 DE LADDER bestaat alweer 5 jaar!

JAN LINDERS FONDS 2019; goed doel de Ladder