2013   2014   2015   2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024

1 januari 2022
Een nieuwe dag in een nieuw jaar. We hebben er weer zin in en starten dit jaar dan ook met een lekker ontbijtje. Onze wensen voor dit jaar zijn eenvoudig; Dat we samen, maar ook afzonderljk, weer wat meer kunnen ondernemen over een tijdje. Dat we een leuke, gezellige nieuwe bewoner kunnen welkom heten in ons huis en dat we met z'n allen zo gelukkig en gezond mogen blijven als we nu zijn.
27 februari 2022
Carnaval 2022. Het feest zal aan ons niet voorbij gaan. Als we niet naar het feestje toe kunnen, komt het feestje wel naar ons. We versieren het huis, draaien de juiste muziek en maken er een knalmiddag van. Ook de andere dagen zorgen we dat deze niet ongezien voorbij gaan. Quiz, oud Hollandse spelen en meer vermaak komt deze dagen voorbij. Wat lekkers maakt het feest compleet en om af te sluiten zoeken we in de nabijheid nog een kleine optocht op.
3 maart 2022
deze hele maand bakken wij voor (Nomi) Kika. Bijna dagelijks gaat er beslag, deeg, appelflappen of vulling door onze handen. Het geeft voldoening om zo ons steentje te kunnen bijdragen voor andere kinderen en jonge, jonge wat een koks zijn we geworden in deze maand. Wekelijks gaan de bestellingensneller en mooier de deur uit!
27 maart 2022
Er staat een topuitje op ons te wachten. Vandaag gaan we met de hele club naar Ernst, Bobbie en de rest. We hebben er al een tijdje naar uitgekeken, ndadat we door het team werden verrast met deze leuke mededeling en enthousiast gaan we dan ook deze dag op pad. Het is zonder meer kicken om deze twee een keer in het echie te zien en we beleven de middag ieder op onze eigen manier. Het is nadien enorm druk in de foyer en dat doet ons besluiten om direct naar huis te gaan, dus een gezellige afsluiter daar zit er helaas niet in. Het drukt de pret niet en nog een hele week genieten we na van wat we hebben gezien en meegemaakt.
En langzaamaan beginnen alle activiteiten om ons heen weer en natuurlijk zijn wij ook weer van de partij
26 juni 2022
staat Mill@thepark weer klaar voor een geod feestje. En een goed feestje moet gevierd worden. Wij zijn er weer bij en wat hebben we een geluk emt het weer. We dansen tot onze schoenen zijn versleten en genieten van alle reuring om ons heen. Het is een topmiddag en een vakantiegevoel overvalt ons deze dag.
3 juli 2022
hebben we ingepland om onze vrijwilligers eens in het zonnetje te zetten. Het zonnetje was er zeker en we beseffen ons maar al te goed dat we het voetstuk niet hoog genoeg kunnen maken om hen te laten voelen hoe wij hun hulp en aanwezigheid ervaren. Wat geweldig mooi dat mensen met hart en ziel deelnemen en er voor je zijn. Ook hier willen we nogmaals benadrukken hoe dankbaar wij zijn met hun aandeel voor onze jeugd en Stichting.
In de middag kunnen we het niet nalaten om nog even aan te schuiven in het park van Mill waar deze zondag picknick en muziek te horen is. Onder het gezellige zonnetje, genieten we op ons kleed van zelf meegenomen drinken en een hapje. Zo weinig is er nodig om ultiem te genieten van en met elkaar.
september 2022
Even terugkomend op de zomer van dit jaar. Het schrijven is een tijdje uitgebleven, maar het plezier allerminst. Wat hebben we een mooie zomer gehad en wat hebben wij hiervan genoten. Onze vakantieweken vonden veelal in de zon plaats. Wat hebben we gedaan? Nou, vooral genoten. Van de zon, van elkaar en van onze activiteiten. We moeten even terug in ons geheugen, maar ik voel al weer wat boven komen. Och ja, de kermis in Uden hebben we natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan. Deze dag was wel vol in de regen helaas, maar dat mocht de pret niet drukken. Overal in geweest en nauurlijk neit voorbij gegaan aan ballen gooien en zo, gaan we met volle armen naar huis. Iets lekkers achter de kiezen met volle maag en knuffels terug de auto in om voldaan thuis aan te komen. We zijn uit wezen eten deze dagen. Natuurlijk hebben ook ijsjes niet ontbroken. We hebben gepicknickt. Ah ja en we hebben een waterpretdag gehad. Allerlei waterspelen zijn aan ons voorbij gekomen. Gierend hoe nat iedereen is geworden en uitgeput sloten we deze dag af. We hebben de soldaten aangemoedigd bij de vierdaagse incl. traktaties om uit te delen aan de diehard lopers. Met eend ekentje onder de arm, hebben we ons een plekje bemachtigd naast de route waar we iedereen goed voorbij konden zien lopen. We zijn een dag naar de Heise tip geweest, waar we hebben kunnen genieten van eht water en de activiteiten daar. Natuurlijk hebben we ook weer deelgenomen aan de Jaarmarkt in Mill. Over de markt struinen op z'n tijd hoort er dan ook bij en dan komen er altijd weer mooie schatten mee terug naar huis. Maar we hebben ook wat mooie spulletjes verkocht en daarmee opnieuw een geslaagde dag. We hebben nog een keer een sport-workshop gehad en ook dit kon buiten door het aanhoudende goede weer. Fietsen, wandelen en een dagje naar het water blijven voor ons favoriete bezigheden en die ontbreken dan ook niet. Natuurlijk tussen al deze feest-vakantiedagen door, wordt er ook gewoon wat gepoetst, doen we boodschappen en eten we extra lekker. Als klap op de vuurpijl zijn we de laatste dag naar Toverland geweest. Bepakt en bezakt zijn we op weg gegaan en hebben ons daar helemaal uitgeleefd. Wat een plezier en opnieuw geweldig weer. Natuurlijk eindig je zo'n dagje met een frietje en daarmee hebben we onze vakantieweken afgesloten. Heel geslaagd weer, goed humeur en geweldig gezelschap hebben gemaakt dat het weer onvergetelijke dagen waren. En eigenlijk is het dan ook prima om het normale ritme van de weken weer op te pakken. Omdat het zonnetje ons nog blijft verblijden, lijkt het nog een lange tijd of er toch wat van vakantiesferen blijft hangen. Ons bevalt het wel zo.
nov.2022
Inmiddels is Anna helemaal gewend bij ons en blij dat ze eindelijk haar eigen kamertje bij ons heeft. Zij geniet mee van onze gezamenlijke activiteiten en haar momentjes alleen. Nu de spannende tijd er weer aankomt, is iedereen wat meer opgetogen. We hebben dan ook met z'n allen voor de buis gezeten om te zien of de Sint toch aan kon komen, want volgens het Sint-journaal zou dit toch weer spannend worden. Opgelucht kunnen we weer adem halen en in de avond onze schoen zetten onder het afdak. Wat leuk toch altijd weer als je dan in de ochtend op komt en er een verrassing voor je ligt te wachten. We houden het Sint-journaal met z'n allen goed bij deze dagen, maar verder proberen we het een beetje los te laten. deze tijd is al spannend genoeg.
dec.2022
En dan zijn we alweer aan het einde van het jaar. De Kerst vieren we zoals altijd gezamenlijk met een heerlijk diner wat onze ouders voor ons hebben klaar gemaakt. Genietend van het lekkers, laten we het afgelopen jaar aan ons voorbij gaan en realiseren we ons dat het een rijkdom is dat we zo'n fijne band hebben met elkaar. We zijn echte ladderbroers en zussen geworden door de jaren heen. Onze vakantietijd benutten we goed met uitslapen, gezellig samenzijn, spelletjes en wandelingen om de kilo's er vanaf te lopen. Fanatiek doen we mee aan bingo die ons begeleidend team voor ons heeft opgezet en vol goede moed gaan we op naar 2023 om ook daarvan weer een mooie tijd te maken met elkaar. 31e Kijken we samen naar het vuurwerk in de omgeving en kruipen gezellig met elkaar op de bank voor de TV met wat lekkers en een gezellig drankje. Wij sluiten dit jaar met een warm en goed gevoel af.

WIJ ZOEKEN VRIJWILLIGERS!

HALLO (VASTE LOGEE)!